O sklepie 

  1. Właścicielem sklepu internetowego Tonerworld jest firma WorldExportSp. z o. o. :

    WorldExport Sp. z o.o.
    ul. Ziemowita 10k
    71-717 Szczecin
    NIP: 8513199152
    REGON: 365366528
    KRS: 0000636550

  2. Zamówienie w Sklepie internetowym może złożyć każda osoba pełnoletnia, która jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium Polski.
  3. Zawartość sklepu internetowego Tonerworld nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
  4. Dla firm oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wystawiamy faktury VAT. Zgodnie z polskim prawem faktury nie muszą mieć podpisu.
  5. Faktury VAT dołączone są do paczki z zakupionym produktem oraz wysyłane na podany wcześniej adres mailowy klienta. Duplikaty faktur, korekty lub inne dokumenty wysyłamy jedynie drogą elektroniczną.
  6. Obowiązujące dla stron transakcji są ceny netto w momencie składania zamówienia. Nie dotyczy to towarów niedostępnych w momencie ich zamawiania: status (Brak Towaru) i towar na zamówienie - których cena może ulec zmianie ze względu na zmianę kursu waluty.
  7. Serwis Tonerworld zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów z oferty bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy cen netto zamówień przyjętych do realizacji.
  8. Specyfikacja produktów może ulec zmianie i nie może stanowić podstawy do roszczeń.
  9. Wszystkie podane w sklepie ceny dotyczą zakupów tylko poprzez sklep internetowy. Zakupy dokonywane w siedzibie firmy, bez uprzedniego zamówienia w sklepie internetowym, są realizowane na odrębnych zasadach.
  10. Oferowane przez nas produkty mogą posiadać na pudełkach niewielkie wgniecenia, zadrapania, napisy lub naklejki transportowe. Natomiast same produkty są w stanie nienagannym. Sprzedajemy tylko oryginalne produkty. Jeżeli oferowany jest przez nas zamiennik lub produkt regenerowany, na stronie produktu widnieje o tym wyraźna informacja.
  11. W przypadku, gdy kupują Państwo bez zakładania konta w naszym serwisie, zastrzegamy sobie prawo do założenia konta w naszym sklepie w Państwa imieniu.
  12. Informacje o produktach sprzedawanych w sklepie brane są bezpośrednio od producentów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne pomyłki.
  13. Mimo dołożenia starań o rzetelność opisów i parametrów produktów, nie możemy zagwarantować, że publikowane informacje nie zawierają błędów i pomyłek, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt.

 

 

Zamówienie

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie wymaganych pól w formularzu zamówienia. Numery telefonu ( komórkowy lub stacjonarny z numerem kierunkowym ), umożliwiają naszemu pracownikowi ewentualną weryfikację złożonego zamówienia i kontakt z zamawiającym.
  2. Klient zobowiązany jest podać w formularzu zamówienia adres poczty internetowej, na który zostanie przesłane potwierdzenie zamówienia.
  3. Brak opłaty zamówienia w przeciągu 3 kolejnych dni roboczych od dnia złożenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia.
  4. Wszystkie wypełnione zamówienia składane w naszym sklepie internetowym są obowiązujące. Zamówienie będzie przetwarzane i uznane za wiążące od momentu jego złożenia.
  5. Wypełnienie arkusza z danymi Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych przez firmę WorldExport Sp. z o. o. wyłącznie w celu realizacji zamówień. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim . Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).
  6. Nie wolno udostępniać osobom trzecim znaków wpisanych w rubryce "hasło" w trakcie rejestrowania się w sklepie - znaki te są unikalne, osobiście wybrana przez Klienta i tylko Jemu przyporządkowane. Pełna odpowiedzialność wraz z ryzykiem za udostępnienie własnego "hasła" spoczywa na Kliencie.
  7. Do poprawnego korzystania z serwisu Tonerworld niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja >= 6.0), Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome), a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.Włączona musi być również obsługa plików cookie.
  8. Po zrealizowaniu transakcji możemy zwrócić się z prośbą mailową o skomentowanie i ocenę transakcji.
  9. Wysyłka towarów odbywa się każdego dnia roboczego między 14, a 15. Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia (po zaksięgowaniu wpłaty), natomiast te złożone po 13:00 realizowane są dnia następnego (oprócz weekendów i świąt). W szczególnych wypadkach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 4 dni roboczych.
  10. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikłe z winy firm przewozowych. Na stronie informacyjnej odnośnie transportu są wyszczególnione ceny za transport oraz czas realizacji podany przez firmy przewozowe.
  11. Składając zamówienie w sklepie internetowym Tonerworld - akceptują Państwo Regulamin naszego sklepu.

 

 

Sposoby płatności

  1. Gotówka przy odbiorze towaru dostarczonego przez kuriera : (płatność odbiera kurier w momencie dostarczenia zamówionego towaru). Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 5.000 zł brutto. Powyżej tej kwoty można płacić tylko przelewem bankowym - na podstawie wystawionej wcześniej przez WorldExport Sp. z o. o. Faktury Proforma.
  2. Gotówka przy odbiorze osobistym towaru w biurze firmy WorldExport Sp. z o.o. - w przypadku tej formy płatności wymagamy wcześniejszego kontaktu telefonicznego lub mailoweg w celu umówienia odbioru i opłaty zamówienia.
  3. Przedpłata za pomocą przelewu bankowego (płatność z góry) - towar wysyłamy po otrzymaniu przelewu na nasze konto bankowe (numer podany po dokonaniu zamówienia).
  4. Rozliczenie transakcji kartą kredytową lub e-przelewem za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl .
  5. Płatności przelewem za towary prosimy dokonywać po wcześniejszym potwierdzeniu ze sklepu o dostępności produktów.
  6. Możliwe jest wystawienie faktury Pro-Forma.
  7. Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 2,5%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt za pomocą systemu DotPay, który umożliwia szybkie przelewy on-line, płacenie kartą kredytową oraz płącenie za pomocą systemu PayPal.

 

 

Gwarancja, reklamacje i zwroty

  1. Kiedy klient rozmyśli się z zakupu ma 14 dni (zgodnie z polskim prawem) na zwrócenie produktu. W takim wypadku na wskazane prze kupującego konto bankowe zwracamy całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki do klienta - koszty przesyłki zwrotu ponosi kupujący). Produkt musi być odesłany w takim stanie w jakim klient go odebrał w oryginalnym opakowaniu. Produkty otwarte (z oryginalnych folii producentów lub pudełek wymagających inwazyjnej metody otwarcia) nie będą przyjmowane z powrotem. Koszty zwracamy po sprawdzeniu towaru w ciągu 3 dni roboczych.
  2. Kiedy klient zauważy, że sprzedaliśmy niewłaściwy toner lub coś jest z nim nie tak od razu po otworzeniu paczki zobowiązany jest zgłosić problem drogą mailową lub telefoniczną. W takim wypadku wysyłamy kuriera (na nasz koszt) i odbieramy paczkę. Wymagamy porządnego zapakowania paczki. Jeśli jest to możliwe wymieniamy toner na właściwy/nowy w innym przypadku oddajemy pieniądze za toner i wysyłkę na wskazane konto bankowe w terminie 3 dni roboczych.
  3. Kiedy klient stwierdzi wadę produktu, zobowiązany jest zgłosić problem niezwłocznie drogą mailową lub telefoniczną. Po potwierdzeniu przez nas przyjęcia reklamacji klient przesyła paczkę do nas na swój koszt, po stwierdzeniu faktycznego problemu z materiałem eksploatacyjnym, proponujemy wymianę jeśli to możliwe lub oddajemy pieniądze za towar i kwotę którą pobraliśmy za wysyłkę w terminie 3 dni roboczych.
  4. W przypadku wystąpienia problemów, niezbędne do szybkiego przeprowadzenia operacji reklamacji / zwrotu produktu jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Formularz można znaleźć pod zakładką kontakt; w temacie koniecznie trzeba zaznaczyć "Reklamacja" oraz podać poprawny numer zamówienia. Paczki zwrotne proszę wysyłać na nasz adres z wyraźnym opisem wady oraz dopiskiem „REKLAMACJA”.